EverBetter DIP - etätapaamis- ja konferenssiratkaisu

Pidä oman brandin mukaisia etäneuvotteluja tai etävastaanottoja turvallisesti - tai järjestä verkkotapahtumia laajemmalle yleisölle - työasemalla tai mobiilisti, ilman erillissovelluksien asentamista.
Varaa esittely

DIP - Digital Interaction Platform

Keskeiset ominaisuudet:

  • Ääni- ja videokokoukset: tukee korkealaatuisia ääni- ja videokokouksia.
  • Reaaliaikainen viestintä: Tukee tekstipohjaista viestintää ja keskusteluominaisuuksia.
  • Näytön jakaminen: Mahdollistaa näytön jakamisen osana verkkokokousta.
  • Ääninauhoitukset: Tukee kokousten tallentamista analysointia tai arkistointia varten.
  • Transkriptiot: Voidaan muuntaa puhe tekstiksi. 
  • Turvallisuus: sisältää vahvat suojausominaisuudet, kuten salauksen, varmistaakseen turvallisen viestinnän.

Sovelluskohteet:

  • Etätyö: Sopii erinomaisesti etätyön tukemiseen videopuheluiden ja viestinnän avulla.
  • Viestintäratkaisut: Soveltuu esimerkiksi terveydenhuollon, koulutuksen ja asiakaspalvelun tarpeisiin.

DIP mahdollistaa räätälöitävyyden yrityksen brandia tukien sekä liitännät erilaisiin taustajärjestelmiin (ns. Head-up display -toiminnallisuus).

Virtual Video Conference Call Meeting

Hyvän etätapaamisen "kolme huonetta"

Virtual waiting room interface displaying a user's status and login time.

Tervetuloaula

Tervetuloaulassa on sekä kutsuja(t) että kutsuttava(t) näkevät itselleen olennaiset tiedot. Kutsuttavalle voidaan toimittaa mm. etukäteisinfoa tai materiaaleja - odottaessaan kokouksen alkua.

Laptop screen displaying a video call with two participants and an open chat window on the side.

Videoneuvottelutila

Videoneuvottelutilassa on monia lisätoiminnallisuuksia, jotka helpottavat tiedonvaihtoa. Head-up display mahdollistaa tosiaikaisen tiedon haun esimerkiksi taustajärjestelmistä.

Finnish text about Suomen Nivelyhdistys, an organization supporting joint disease patients.

Päätösaula

Päätösaula mahdollistaa kutsuttavalle ns. exit-polun: mitä asioita hänelle voidaan automaattisesti esittää kokouksen päätyttyä. Tämä tukee esimerkiksi kutsuttavan kysymystä "mitä seuraavaksi?"

Vaivattomia digitaalisia kohtaamisia


Luomme digitaalisia kohtaamispisteitä jotta sinun ja asiakkaasi välinen dialogi sujuu mahdollisimman havainnollisesti - sijainnistanne riippumatta!

Käyttäjät tunnistetaan vaihtoehtoisesti pankkitunnisteella, toimikortilla tai käyttäjätunnus/salasana -yhdistelmällä.